OhSoEpic

Tjafan! Alldeles för seg dag faktiskt.
Hade bild hela förmiddagen, godisakuten var stängt, äcklig lunch osv.
Hade planerat att gå hem denna lektionen, men jag och Jesper intog den lilla NO-salen istället, så nu är vi här och chillar, utan lärare eller något.

Planer för resten av dagen är att inte göra någonting alls, att njuta av möjligheten att faktiskt kunna göra det då jag inte har några läxor. Bara ett par få skolarbeten utan deadline. Måste kanske packa lite, men ja. Sånt kan jag leva med.

Ring/smsa/skriv ifall ni känner för det!


En bild målad i paint av min käre bror. Duktigt gjort av honom då han bara fyller 3 om en månad och kan redan måla på datorn ^^ (bättre än irl faktiskt) ... Okej, jag gjorde stjärnan för att han tvingade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0