Romeo and Juliet.

I love you like the stars above, I love you 'til I die... When are you gonna realize? It was just that the time was wrong...
The killers - Romeo and Juliet <3


Mår inte alls bra för tillfället. Känner inte ens för att sitta vid datorn, utan att bara ligga ner, stirra in i väggern och förlora mig själv i mina tankar. Men sådant slutar aldrig bra, så jag låter datorn ta min uppmärksamhet istället.
Hela dagen har varit riktigt jobbig, men trots all jävla ångest har jag inte låtit det ta mitt humör ifrån mig. Och en sak ni ska veta är att jag verkligen har kämpat för att kunna må så bra som jag gör nu, och ha så bra självkänsla som nu.
Försöker att alltid tänka igenom ifall en handlig är bra för mig innan jag genomför den, dock händer det att jag går emot mitt bättre vetande ibland.

Bläh. Jobbigt att sluta röka. Jobbigt med ångest. Jobbigt att flytta. Jobbigt att bo hemma. Jobbigt att gå i skolan. Jobbigt att inte kunna sova. Jobbigt att ljuga. Jobbigt att vara i denna situationen. Jobbigt anstränga sig såhär mycket för att inte falla ihop. Jobbigt!

Tänkte faktiskt sluta klaga så jävla mycket, detta är mitt liv, jag får leva med det eftersom det finns inget att göra åt det. Det kunde ha varit värre...Jag kunde ha födds som IQ-befriad... (vilket jag ibland önskar att jag gjorde)... Jaja!

Imorgon har jag även nationella prov i engelska, hör- och läsförståelse. Känns lite jobbigt att ha det nu när jag är i det här skicket, och jag bara tänker på hur trött jag kommer vara imorgon... Vill ju inte förlora mitt MVG.
Jaja, går säkert bra, önskar bara att det hamnade på en bättre tidpunkt.


Känns jobbigt att inte ha någon kamera för tillfället, därmed inga bilder alls till er på bloggen...
Men ska försöka lösa det så snart som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Lona

sv: hade aldrig tänkt att jag skulle skriva sådna saker, men jag kunde inte hålla tyst.

2009-03-13 @ 07:50:10
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härligt blogg .. :)

Hoppas du får en bra helg!

Kram

2009-03-13 @ 09:49:25
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Emma

Låten<3

2009-03-13 @ 10:25:55
URL: http://bluebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0