Thank god for the sky in the same shade as concrete.

Dagen började rätt bra faktiskt, trots att mitt hår verkligen inte ville samarbeta och att jag var tvungen att delta på idrottslektionen. Okej, sjävla upplägget av dagen har varit rätt hemsk, men min motivation har i alla fall till en större del varit på topp! Och det är något som är riktigt ovanligt för mig, speciellt i skolan där jag för en gångs skull var seriös!

Men självklart skulle detta snart förstöras av hemsk jävla migrän som började någon gång runt 5 och fortfarande bara blir värre och värre. Tog mig i alla fall till Jysk och köpte en ny säng som jag ska hämta senare i veckan och senare till vårat nya hus där jag målade om mitt rum.
Att måla tog flera timmar... Närmare sagt drygt 3. Och min migrän var riktigt jävla påfrestande, speciellt i samband med färglukten och jag var med jämna mellanrum tvungen att gå ut ur rummet för att lägga mig och vila för att förhindra att mitt huvud skulle explodera.

Så nu tänkte jag faktiskt lägga ifrån mig datorn och bara lägga mig och blunda i tystnad för att vila bort huvudvärken.
Bild på rummet kommer så fort jag hitttat någon form av kamera att använda.


Btw, bara tre veckor kvar tills Berlin idag då :)

Kommentarer
Postat av: Frajd

WIIIIE! BERLIN!! :D

Postat av: Filip

migrän suger, verkligen! hahahah men kolla roligaste klippet någonsin på min blogg, du ångrar dig inte!

2009-03-10 @ 00:23:41
URL: http://filipg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0