Swallow your pride.

Jag tycker att det är rätt lustigt att ju fler läsare desto färre kommentarer verkar jag få?
Haha, skitsam. Dagen har nästan varit helt okej bortsett ifrån att jag gått runt och känt mig extremt ful, skabb, you name it och snön...
Jag hatar det, all jävla snö (som i allmänhet förstört hela dagen...), den förstörde mitt hår, mitt humör, min kroppsvärme och så vidare. Speciellt mitt hår... Jag får seriöst ångest när det inte är platt, fy fan.

Sen är jag även sur på min mor som inte lät mig dra iväg till Göteborg och chilla idag, för att jag är sjuk, ska tvätta imorgon och "borde vara hemma innan jag åker"... Det hade väl fungerat ifall det inte var så att mitt jävla fritidskort går ut på måndag. Så nu ligger jag här hemma med vetandet av att det kan gå ett bra tag innan jag åker till Göteborg igen, ifall jag inte kan åka på påsklovet blir jag seriöst sur...

Jag är verkligen sur idag, det snöar, jag har haft både franska och idrott, mitt hår är åt helvete, mitt smink med och jag fick inte åka till Göteborg...

Wow, jag kanske borde lära mig att fokusera på det positiva?
Var ju med Angelica en stund efter skolan, krono, stan osv. Sedan träffade jag ju Jesper ett tag, drog runt på stan och så, så det har ju varit riktigt trevligt. Sedan fick vi även reda på vilka vi sover med i Berlin, jag, Angelica, Frida och Jennie ska dela rum så det blir ju jättebra!... Det var pretty much dagens positiva...


Puss? :*

Kommentarer
Postat av: Frida

PUSS ^^

Postat av: Emma

Varför skulle du inte få komma på lovet? :o

2009-03-28 @ 09:31:36
URL: http://bluebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0