Snark

Hahaha, hej XD
Gillar de två inläggen under<3 Värt!

Igår var ganska intressant, det var trevligt innan Linus blev föör full... som vanligt dvs.
Vi fick i stort sett släpa hem honom, haha, han spydde på spårvagnen<3 Värt!
Tog ett tag för oss att ta oss ifrån Sara till spårvagnen dock, eftersom Linus först skulle in på en avspärrad lekplats, och sedan sitta på en random bänk... Och spy på min byxa! Och sedan fick vi leta hur jävla länge som helst efter hans plånbok som försvann. Tror inte att hans mamma är speciellt glad nu, men whatever.

Btw så älskar alla som jag ringde mig!<3 Hare bra, lite mer utförligt inlägg kommer senare ikväll... Ifall jag orkar dvs.
... Btw2, Linus snarkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0