Säg grattis<3 För idag fyller jag 1 år!

Är nu i Velanda, och jag är så extremt jävla happy över att två av mina grannar har oskyddade trådlösa nätverk (hur stor är chansen för det här "ute på landet" egentligen?) eftersom det kan ta sin lilla tid innan vårat internet kommer igång!

I alla fall!

Idag är verkligen inte vilken dag som helst. Idag är det den 20:e Mars!
Det innebär inte bara att det är dagen jag flyttar eller dagen då det kära barnbidraget anländer, nej!
Detta är en dag då jag har tillåtelse att vara stolt, för att idag firar jag 1:års dag, med livet. Jag har gått igenom jävligt mycket under denna tid, klarat mig igenom massa skit osv. Och jag är stolt, ja! För att jag vägrar att ge upp :*
Jag kommer ihåg dagen för exakt ett år sedan, var jag befann mig. osv.   Konstigt nog mår jag inte dåligt över det, mentala bilder eller tankar stör mig inte alls. Jag är bara glad över vem jag är idag!

Detta inlägg var faktiskt planerat att bli långt och utförligt, men jag ändrade mig som vanligt eftersom jag kom på att ni egentligen inte har något att göra med mitt förflutna. Skäms inte över något alls men de flesta av mina vänner vet, alla kopplar nog inte datumet till idag. Och ni andra kan bara fråga.


Kommentarer
Postat av: Frida

du nämnde något idag på bilden ^^ Vad det än är, så är jag glad för det för du är så söööt, och så rooolig, en underbar person helt enkelt ^^^I LIKE YOU VERRRY MUCH :D KRAAAAM! (var meningen att det skulle låta smått sjortis, hoppas att jag lyckades.. )

Postat av: jane

vad har jag stavat fel då??.om jag nu stavar fel nånstans är det för att jag skriver bara en gång sen kollar inte över...är det nått att hänga upp sej på???

2009-03-19 @ 18:45:08
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: jane

oki förlåt,jag tyckte du verkade sååå tyken,jo jag medveten om att jag skriver lite "fel"..men sån är jag...vill inte ha det ehlt korrekt heller,galen är jag,japp min stil...

2009-03-19 @ 20:05:18
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: jane

jo jo fattar,ska försöka bli bättre på detta...

2009-03-19 @ 20:13:05
URL: http://www.mammaskalsonger.blogg.seogg.s
Postat av: liehi

MEN GRATTIS FUCKFACE :@

2010-01-07 @ 05:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0