Pepp!

Snart åker jag till Berlin fuckers!! Pepp, pepp, pepp :D
Tagit emot över 200 låtar över msn idag, så iPoden är laddat med massa festligt för bussredan, allt ifrån svensk punk till br00talmetal och gaypop. Underbart!

Har inte ens börjat packa, men ja... Har i alla fall en fin hög med random saker jag ska ha med mig på soffan i vardagsrummet, det räknas. För övrigt så har jag fortfarande pyjamas på mig trots att jag borde göra mig iordning för att sedan packa klart och ta mig hem till Angelica(hur det nu ska gå till?).

Ikväll blir det även en liten promenad med Äänkie och så. Trevlans!

Nu ska jag byta om och sedan packa lite... Om mamma inte redan packat ner hela jävla lägenheten i min väska dvs. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0