Oerhört seg dag.

När jag vaknade idag kände jag mig helt död, som jag gjorde större delen av gårdagen med.
Ni vet, när man känner sig sådär extremt tom? Som att ingenting betyder något alls och det känns som att man går runt som en kropp utan själ, en zombie, och gör saker enligt instinker och inte för att man vill. Som att ens högre vetande har lämnat kroppen. Precis så mådde jag hela eftermiddagen/natten igår, och runt halva dagen idag.

Dock har jag inte en jävla aning om vad jag gjorde igår. Vet att jag kollade på tv, eller kollade är väl fel ord eftersom mitt medvetande inte riktigt var där, skulle förmodligen inte ens märkt ifall någon hade stängt av tv'n.
På något sätt hade jag i alla fall tagit mig till pappa eftersom det var här jag vaknade imorse.

Reste mig knappt ur sängen förens runt 3-4 då pappa kom hem, innan dess hade jag bara stirrat in i väggen, slöläst inne på på 4chan's /b/ och allmänt inte gjort något.

Sedan mådde jag dock lite bättre och fick för mig för att äntligen göra en banner till min blogg, gjorde en på typ 10 minuter och sedan orkade jag inte mer. Gjorde även en del andra ändringar i bloggens design som bakgrund, ändrade lite färger, storlekar på olika saker och tog bort lite saker. Fler ändringar kommer senare!

Var även i huset och maskerade lister och sådant eftersom jag ska måla så snart som möjligt. Jobbigt, jobbigt.
Det blir 3 svarta väggar och en vit, ja, jag är medveten om hur mörkt det kommer att bli, men jag kan inte sova annars.
Ska även ha en dubbelsäng! Mys, mys!

Nu drar jag in i duschen och senare tänkte jag typ se på film eller något :)

Kommentarer
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Tackar ;D

2009-03-09 @ 15:28:26
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Emma

DUDE! HAHA, jag har fan inte ens hunnit kolla på blogggrejen, kan inte du fixa ihop nått nice så får ja se om ja gillart? :D

2009-03-09 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0