My coffe moments.

Grupprum, musik, kaffe, snus, Angelica och Frida.
Beskriver mitt 'just-nu' moment rätt bra!

Igår fungerade inte internet (tror dock att jag gjorde sönder sladden), först blev jag riktigt sur eftersom jag känner mig lagom handikappad utan internet. Satte mig senare framför tv'n istället eftersom jag inte orkade fixa internet.

Och jag har kommit fram till hur mycket jag älskar Grey's Anatomy, har inte kollat på det på ett tag, men det är lätt en av de bästa serierna jag kollar på. En av de få som inte spårar ut med tiden som exempelvis Desperate Houswives som bara tycks bli värre och värre med tiden.

Wow, rasten har gått oerhört snabbt och vi har lektion nu! Gonna finish my coffe fast as hell and then gtfo outta here.

Btw så orsakar äcklig skollunch någon slags depression.


Kommentarer
Postat av: Frajd

hahaha! Jag tycker tvärt om x) Grey's anatomy spårade ut för ett bra jävla tag sedan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0