Min hjärna har tagit semester.

Jag har känt mig allmänt tom i huvudet idag, inte kunnat tänka eller reflektera för att det är helt jävla tomt. Känns som att min hjärna tagit semester en stund. Trevligt, trevligt.
Men det spelade ingen större roll då skoldagen gick åt att se på film, måla en teckning och lära sig snuskiga tyskaglosor.

Jag är fortfarande långt ifrån helt frisk och det stör mig, känns som att jag varit sjuk i en evighet nu. Självklart har det väl blivit bättre, men det är fortfarande påfrestande.
För att vet ni? Om 3 dagar, 8 timmar och 40 minuter så påbörjas resan mot kära Berlin. Det blir buss, massa buss, och två färjor, kommer bli segt men lagom trevligt.
Jag är aspepp!



Hahah, jag är så jävla ful på denna, men jag var tvungen att ladda upp för den ser så jävla kul ut.




No comment...

Kommentarer
Postat av: jennie

vissa dagar, får jag & besper ett slags anfall. Det betyder att vi måste snabbt in på toaletten tillsammans, och göra saker, inga detaljer. efter alla ''saker'' ser vi ut sådär =)

2009-03-28 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0