Jag vill flytta hemifrån, för att jag är skattefria dunken.

4 av mina favoritprogram på TV (kollar inte direkt på tv, men aja.)
* Heroes
* 2.5 Men!
* Family Guy
* Greys Anatomy

4 saker jag gjorde igår
* Köpte ny säng
* Målade om hela mitt rum
* Hade migrän
* Var seriös i skolan

4 saker som jag ser fram emot
* ATT FLYTTA HEMIFRÅN!! (... Ja, det förtjänade att skrivas i versaler)
* Sommaren
* Börja gymnasiet
* Berlin

4 av mina favoritrestauranger
* Burger King
* Pizza Hut
* Alla kina- och thairestauranger
* Subway
(Tja... så mycket till restauranger blev det inte... är för fattig)

4 saker på min önskelista
* Bli rik
* Jag önskar att jag kan flytta hemifrån så snart som möjligt
* Ny mobil
* Att jag lyckas bli 100% fri ifrån mitt rök- och nikotinberoende

Kommentarer
Postat av: Filip

hahah jag med, en sann klassiker alltså :D

2009-03-10 @ 17:38:38
URL: http://filipg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0