Jag kanske är konstig men jag är i alla fall både snygg OCH smart...

Wow, det är redan helg! Denna vecka har fan gått oerhört snabbt.... Konstigt.
Jag är jävligt trött och min ångest har inte lugnat sig. Ständig ångest två dagar i streck är ju precis vad jag vill ha! Har heller inte rökt på ungefär lika lång tid, detta är faktiskt jättejobbigt!

Men imorgon blir det nog fest, är lite halvpepp i alla fall, behöver verkligen slappna av en stund nu... Vet dock inte hur fan jag kommer att hinna packa ifall jag drar till Göteborg imorgon och spenderar natten där. Antar att jag får vara uppe hela natten och packa. Haha, så mycket för en vilohelg...



Gjorde denna oerhört skillade bilden (nej jag är inte seriös) i PS när jag satt hemma hos Angelica tidigare... Haha.
Den såg lite annorlunda ut förut, men var tvungen att ändra så att fjortisar här på bloggen inte skulle finna den stötande.



Här kommer tomten med hembrända grejer, nu ska vi supa oss fulla... som AS!
För att jag är dunken, skattefria dunken. Jag skänker glädje och ja, jag skänker mod. Jag är vännen hela dan.
Att du blir sliten är en smäll du får ta när du blir glad.

Peppat med skattefria dunken hela jävla veckan! Den är perfekt att göra sig iordning till på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0