Jag är så jävla bäst :)

Sluta rökandet har inte gått så fullt perfekt som jag siktade på. Men fortfarande ovanligt bra (då det är bättre än tidigare gånger jag försökt). Endast fuskat 3 gånger på två dagar!! Lite besviken på mig själv är jag, men kan inte begära allt för mycket av mig själv.
Och nu ska jag aldrig någonsin röka igen, förutom feströkning, men inte på ett bra tag, för då fastnar jag bara igen.
Så idag köpte jag snus istället (haha!) endast för att bli av med det psykiska rökberoendet som helt klart är det starkaste, i alla fall i längden.
Och jo, jag vet. Det är äckligt med tjejer som snusar osv.   Men det är ju inte en permanent lösning, utan tänkte bara göra det i en månad eller så.

Ganska nöjd med mig själv får jag väl faktiskt säga att jag är ^^ trots att känslan av att bara sätta sig och ta en cigg när man är stressad eller liknande är oslagbar.

Well, bye ppls! Ska aldrig mer röka!

Kommentarer
Postat av: Frajd

YOU GO GIRL!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0