Jag älskar vår!

Planen för idag var att egentligen bara ligga hemma och vila för att bli frisk, men runt 11 smsar Cornelia och frågar ifall jag ska med till krono för att ja, så jag tänkte att jag följer med för att slippa ligga hemma hela dagen.
Väl ute märkte jag hur underbart väder det är ute! Man kunde gå utan jacka utan att frysa alls. Och jag hoppas verkligen att det är vår på riktigt nu, är trött på att det är soligt i någon dag för att det senare ska bli snöstorm. Det var så gött ute att vi bestämde oss för att tillbaka till stan.

Efter en stund drog jag hem, chillade osv. Sen skriver Cornelia igen, frågar ifall jag har lust att träffas för en kaffe innan hon skulle träffa Honken, självklart tackade jag inte nej med tanke på det underbara vädret som jag tänker njuta av så mycket det går innan det försvinner. Så vi tog en kaffe, satte oss på bryggan, drog runt lite på stan.
Senare träffade jag även Jesper, skönare grabb får man fan leta efter(misstolka ej).

Och nu är jag här hemma igen, ligger hemma och är allmänt jättesjuk. I natt vaknade jag ett antal gånger av att jag inte kunde andas, strupen var självklart täckt av slem... Så jävla vidrigt. Hade egentligen planerat att sova hos Linusb0y inatt, men så blev det inte med tanke på hur sjuk jag faktiskt är.

Nu ska jag spela Mario på mitt Wii, trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0