Hällo!

Gårdagen vad minst sagt en intressant dag, i alla fall för mig. Orkar inte gå igenom vad som hände men den började med att jag gick runt och var allmänt sur, arg, besviken, arg, arg osv. och slutade med att jag var trött och full. När jag vaknade imorse hade jag däremot ont i hela kroppen då jag sovit på golvet hos Angelica eftersom hon och Xisco sovit i sängen. Haha, men jag ska inte klaga.

Just nu känner jag mig bara allmänt trött, seg och allmänt riktigt jävla opepp. Planen idag var egentligen att dra till Göteborg men då jag mådde som röv sket jag i det.
Har blivit relativt trött på datorn också, sätter mest på den för att lyssa på musik, orkar inte sitta och vara social med randoms, ifall någon vill något kan ni ju ringa eller smsa.

Hejdå jag är så jävla trött på allt nu och denna mening är inkorrekt skriven men det skiter jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0