Ge mig sommar, NU!

Nu är jag riktigt jävla trött på den här skiten!
Ge mig sommar för i helvete! Sommarsommarsommar!

En iskall öl ute i solen, sena kvällar ute på stan, värme, party, folk en vanlig jävla stressfri sommar!
Åååh! Jag har saknat sommaren ända sedan den slutade, om inte längre. Så nu är det fan dags för den att komma.
Dock saknar jag sommaren -08 mer än vad jag längtar till sommar -09... Men ändå!

Fallens dagar kommer bli så jävla kul i år, för att inte tala om Metaltown som lätt kommer att bli sommarens höjdpunkt, allt kommer bli roligt to be honest!
... Nästan allt, men ja! : D

Jaja... Får väl nöja mig med mina fredagsplaner tills något så roligt som sommaren kommer.

BYE-BYE WINTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0