Fimpa röken, behåll glöden...

Det är svårt att sluta röka. Ångest. Suget. Psyket. Fettet. Koncentrationsförmågan. Allt åt helvete. Jag vill bara ge upp - Då jag inte ens minns varför jag slutar. Inte så att jag bryr mig om ifall jag får lungcancer om typ 20 år då jag ändå har planerat att dö då. Min ekonomiska situation har förändrats en del sedan jag bestämde mig för att sluta.
 - Nej, jag ger inte upp, bara för att motbevisa alla som inte tror på mig. Och för att inte göra dom som tror på mig besvikna, framförallt mig själv då jag alltid haft riktigt svårt för att lita på mig själv.
Så fu-


Kommentarer
Postat av: Emma

Eyy, jag tror på dig förfan!

YOU CAN DO IT!

2009-03-01 @ 19:36:04
URL: http://bluebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0