Cassandra - Läderlappen

Jag har skrivit ungefär tre inlägg idag, men efter varje skrivet inlägg så har jag glömt att publicera och det har hamnat i utkast. Så jag skriver nu istället.

Jag är sådär jobbigt jävla sjuk, huvudvärk, feber, halsont - Hela paketet. Trots detta tänker jag då fan dra mig till skolan ändå imorgon, mest för att jag behöver ha mitt fritidskort och jag inte orkar vara här i huset... Men ändå!
Skippar dock idrotten, trots min låga närvaro på den fronten...

Mitt rum är fyllt av ett antal flyttlådor som jag inte orkar packa upp. Trots mina 3 ipren så gör det fan ont att andas, så jag tror inte att det är någon bra idé att göra det nu...

lol, fick precis ett sms ifrån Jennie som bevisar hennes dum- och blondhet. Hon lyckas då fan alltid...

Now back to serious buisness, bye!

Kommentarer
Postat av: jennie

du är allt körd du!

jag lyckas bra ;)

2009-03-23 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0