ArG!

Jag är arg, arg, arg. På mig själv och allt omkring mig.
Jag vill inte sluta röka, jag orkar inte. Men jag ska. Orkar inte, inte nu, när allt skiter sig. Men måste, för att motbevisa alla som inte tror på mig.
Jag orkar inget alls just nu. Jag vill bara gå hem, men måste stå ut med denna fittskola.

Jaja, igår var jag i alla fall på Ikea, det är bara 2 veckor kvar tills jag ska flytta och jag har varken köpt säng eller bestämt tapeter osv. Mitt rum är skitlitet och allt skiter sig med huset med. Vill inte ens flytta längre då jag återigen kommit fram till att min far är efterbliven.
Ja, jag är arg nu så ursäkta mitt språk. Men jävla horfittskit, livet kan suga min röv, och jag tänker inte ens tvätta den först.

Hoppas i alla fall på en bra kväll som ska spenderas hemma hos Angelica med henne, Jesper och Xisco. Och innan det ska jag på Jesper, Jesper och Anders repning. Nice! förutom att jag alltid blir/är grymt irriterad på Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0