You just lost

vem - är i rummet med dig: Ingen
vem - tänker du på nu:  Ingen speciell
vem - pratade du senast i telefon med: Uhm, Jesper tror jag ^^
vem - hus var du senast i:  Mitt ^^
vem - är din favoritsläkting:  Min bror, lätt.
vem - i din skola går dig mest på nerverna: I min grundskola var det ganska många. Svårt att välja.

var - går du i skolan: Sommarlov, kommer förmodligen börja på cyber till hösten.
var - är din mobiltelefon: under min arm, haha.
var - är din mamma:  I rummet bredvid.
var - sover du: Oftast hemma.
var - handlar du mest: Överallt man får två burkar cola för en tia.
var - fick du tag i tröjan du har på dej: Vet inte.
var - åkte du senast bil: Cab till Trollhättan.
var - i ditt rum är du: coolast.

vad - åt du senast: Sallad
vad - drack du senast:  Vatten
vad - är det för färg på dina byxor: Svarta
vad - är den närmaste saken som är blå: hårvaxburk
vad - har du på fötterna: inget
vad - är din favorit färg: svart - vit - grå, ohja, livliga färger.
vad - för film såg du senast: The proposal
vad - hör du just nu: Disturbed - The game

har du- sovit i en annan säng: Haha, ja.
har du - kört över hastighetsgränsen: Ohja, med min ickeexisterande bil ni vet.
har du- målat om ditt rum: Ja
har du- dansat framför en spegel: Lätt
har du- fått hicka: Många gånger.
har du- stulit pengar från en kompis: Nej?
har du- hoppat in i en bil med folk du just träffat: Nope
har du- varit i slagsmål: Ja
har du- smugit ur ditt hus: Jafan.

Nu är klockan exakt halv fem, jag ska tvinga mig själv tills sömns nu eftersom jag ska upp klockan 8, kanske bloggar på morgonen ifall jag känner för det. Är extremt pepp nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0