Win - win situation.

Hällo!
Kom ganska nyligen hem ifrån Jesper där min midsommar spenderades, det var faktiskt jättetrevligt... faktiskt roligare än att typ vara ute och supa.
Vi lekte lekar (JAG VANN!!!), spelade gitarr (vi har bland annat lärt oss I will follow you into the dark), käkade asgod mat och en massa sådant.
Eftersom jag är en person som vanligtvis hatar att göra familjesaker då jag kan känna mig något osäker i sådana situationer med tanke på att min familj aldrig gör sådant (kanske för att jag vägrar då det aldrig skulle fungera med min familj) så var det förvånansvärt trevligt.

Just nu känner jag mig annars redigt pepp över mitt och Jespers framtida band, ska sätta igång på allvar nu med gitarren igen så att det blir perfekt. Allt som fattas är egentligen bandmedlemmar fast det fixar sig.

Metaltown om en vecka btw! AWESOME!

Kommentarer
Postat av: Frida

:O

HALLÅÅÅ!! JAG VILL HÖRA ER SPELA DEN!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0