Rytmer som får världen att stanna till

Mm, mitt liv flyter på.
Vet ni vad? MUSE!... FUCKING MUSE KOMMER TILL STOCKHOLM I OKTOBER! (förtjänas att skriva i versaler)
Jag är superexcited, grymt pepp osv.
För att just nu verkar det verkligen som att jag kommer att kunna dra dit! Holy fuck.
Jag har velat se Muse hur länge som helst nu, förra gången de var här i Sverige var jag pissed off för att jag inte kunde se dom och jag trodde aldrig att jag skulle få en ny chans... Men nu fan!


Tror även att jag får mina Metaltownbiljetter imorgon, awesome!

Jag och Jesper hann även med att repa lite smått idag, ska även tydligen vara med och spela Feeling Good - Muse i folkets hus på tisdag, Jesper sjunger (man får inre stånd när han sjunger den, sjukt värt) och spelar piano, jag på gitarr och så ska vi fixa någon som kan spela trummor och någon på bas. Nice, nu blir inte lärarna sura för att jag inte kommit på något att göra i alla fall.


Enda negativa just nu är väl att mamma är sur på mig av okänd anledning, hon var inte det tidigare idag... Eusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0