Sten

Ifall ni undrar varför jag inte bloggat så har jag faktiskt skrivit ett flertal inlägg som av någon anledning vägrat laddats upp, de två första meningarna sparas som utkast och så försvinner resten, till slut gav jag upp och sket i det.
Hoppas att det fungerar nu i alla fall.

Dagen har spenderats med Sam, trevlans.
Tror att morgondagen spenderas med Frida, och fredagen (midsommar) med Jesper... Tänker dock inte att fira midsommar för att... Ah... Det suger, en alkis på min buss sa däremot att jag missat något genom att aldrig fira midsommar, så eh aa...
Härligt, ska även träffa Cornelia när hon kommer hem ifrån stugan.

Vem träffar mig på Lördag och Söndag?  :D
Och vilka träffar mig resten av lovet? :D


Jag vägrade att fråga för att jag fruktade fel svar. Jag fick det svart på vitt mot min vilja, det hade varit så mycket lättare att inte veta. För att nu slutar mitt hjärta snart att slå, då dess syre plötsligt försvann.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0