Bilder :>

Eftersom det blivit lite tomt med bilder det sista så ska ni få några bilder ifrån mitt sista skolår på Fridaskolan:



Frida och min jättefina grytlapp där jag även fint sytt in en penis.



Till vänster en bild på när jag skulle måla något för att förmedla begrepped sorg - br00tal assrape
Och till höger är det jag och Angelica innan spexfotot.



Alla i Berlin!<3


Min ängel till vänster och irllol till höger XD




När jag kollade igenom bilderna slog det mig det var några personer jag faktiskt inte hade bilder tagna under skoltid på, trots att spenderat en hel del skoltid med dom... suger!

Men tack till alla anyways, tack för att ni gjorde skolåret till det, det var!
Väldigt lite seriöst arbete och mycket skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0