Saknar...

Igår var en lång, händelserik och obeskrivlig dag.
Morgonen började med att jag åkte hem till Cornelia för att äta frukost med henne, Angelica, Jennie och Frida.
Det var jättemysigt, fruktsallad med glass, kaffe, pauser och för att inte räkna med vårat dansande till festlig musik. Hahah! Pre-party all the way alltså.

Sedan skulle vi till Almgärdet med skolan, det var jobbigt, regnade, kallt, tråkig jävla tipspromenad och man fick inte välja grupper... Så det sög rätt hårt, men vi slutade runt lunchtid.
Chillade hos Frida en stund efter, fixade mat och lite sådant. Nice ^^
Var hemma ganska exakt 14.00, satt vid datorn, gjorde mig iordning, tog det lugnt osv.
Åkte till Angelica, tog en öl och bytte om och gick till skolan för att ha avslutning.

Själva avslutningen var... Lång... Maten var inte jättegod, det var däremot välkomstdrinkarna, haha! Drack typ 6 stycken eller något. Under själva avslutningen tror jag inte att jag riktigt förstått att det var sista gången... Sista gången vi satt där, allihopa på det sättet. Okej, vi ska ha en återträff om ett halvår, men det är inte samma sak.
Detta slog mig däremot senare när vi var i folketspark... Grät som en apa ganska länge, jag är en riktig jävla fjolla - jag vet, men åh... Nian...

När vi var i folketspark var inte alla där och jag pratade inte med alla jag kände att jag ville prata med, men det gör inget. För att alla var fulla och glada som det ska vara...

Partynian<3    -   Jag kommer sakna allt och alla något enormt...

Kommentarer
Postat av: Frida

JAG ÄLSKAR DIG!!!!! :''''(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0