Pung.

Mh, riktig sommardag idag igen, drog ner till stan för att träffa Frida, påvägen till bryggan mötte vi Jennie, Adam och Anel. Dom hade en gummibåt som de tänkte ta sig runt i kanalen med, sedan joinade även Dahlman, och Felix tillsammans med en uppblåsbar ö, haha.

Jag och Frida simmade ut till ön som ligger mitt i kanalen och hittade ett måsägg med en levande mås i och simmade sedan tillbaka, haha, inte så jävla skönt med tanke på hur mycket strömmar det finns i kanalen. Vi hade iaf rätt trevligt och jag fick en del sol på mig.
Runt 6 skulle Frida vara hemma så jag drog hem och vilade en stund innan jag skulle träffa Jesper, haha, våran humor iz tha shizzle.
När jag träffade honom runt halv nio någon gång var det inte alls lika varmt, men vi bestämde oss för att ta ett spontant dopp i kanalen i alla fall, fjärde gången jag badade i kanalen på två dagar. Men vi hade ingen handduk och inte heller badkläder eller jo, jag hade min bikiniöverdel som jag drog på mig, hoppade i med den och shorts och Jesper i kalsonger. Det fula var egentligen när vi skulle torka och började jogga i hopp om att det skulle hjälpa, haha! Det gjorde det inte. Men vi satt och chillade en stund tills vi torkat någorlunda mycket och gick sedan ner till stan (jag med genomblöta shorts och lockigt hår) där vi påbörjade en lång och sjuk diskussion om pungar. Hahah, åh vi är fullkomligt normala.


Spännis, hahaha.


Coolingen! (lägg märke till hur han kissat ner sig!)

Värd dag helt enkelt, sommar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0