Obscure

Hej jag saknar Metaltown, jag saknar Dir en Grey.
Ska lätt se dom nästa gång de är i europa.

I alla fall, idag har varit en riktig sommardag, träffade Cornelia i stan, vi köpte varsin baugette och gick ner till kanotbryggan där vi även hoppade i kanalen (första gången jag badar i år!) träffade även Jesper där. Därefter insåg vi hur tråkigt Trollhättan är och hur olidligt varmt det var ute och åkte hem till henne och såg på två filmer, sedan kom Frida och vi drog ner till Gamledahl för att ännu en gång bada, kvällsdopp for the win!

Nu är jag hemma hos pappa, ligger och kollar på klipp ifrån Mt, gah, I miss it... 

Kyo på MT, tog bilderna ifrån rockfoto.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0