Naked and exposed

Haha, måste köpa snus, rökte precis ur fönstret och är ganska så väldigt säker på att min granne såg mig och hela mitt rum luktar rök. Men vad ska jag göra liksom? XD

Annars har väl dagen varit chill, vaknade, skrev lite på min uppsats, duschade.
Därefter skulle jag till Göteborg, väl på stationen möter jag Anton som meddelar mig om att tågen inte för för att någon idiot på traktor kört på spåret eller liknande, så vi tog bussen istället. 20 minuters försening, well well.

När jag väl var där gjorde vi inte så mycket, käkade glass typ. Därefter tog jag 19.10 tåget hem, träffade Matilda och slapp återigen resa ensam, nice!

Nu ligger jag här i min säng hos pappa, ska skriva klart min uppsats, lämna in den och sen sova. Härligt.

Cp framför sin tv - DLK<3


Min fobi mot att vara i närheten av vissa personer har expanderat känns det som, jag får panik, svettas, rodnar osv.
Känns som att folk kan höra vad jag tänker, bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0