Mwahaha

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men... Mja, vart i Göteborg och sådant men Linus teh nolifah,
Nejmen, vi skulle egentligen bada och sola idag men han orkade inte gå upp på morgonen, så det blev inte så... Spelade tv-spel och sådant istället trots det fina vädret, kul men slöseri på bra väder för att vara ärlig.

I måndags gjorde jag även något jag aldrig gjort förr, åkte cab!
höhö, kände att det var nödvändigt att nämna på bloggen i och med hur mycket jag njöt av resan, Göteborg - Trollhättan med Jesper och hans far i värmen med vinden i håret, kände mig lite som en braträggärä!

Nu är det inte långt kvar till Metaltown heller, mh, känns underbart faktiskt... Fast det kommer kännas väldigt tråkigt när det är över... Men ändå, jag längtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0