Min natt

Inatt drömde jag att jag skulle sova hos Angelica, vi hade jättetråkigt och ringde och väckte en massa folk mitt i natten och frågade ifall de ville träffas. Men det orkade ingen för att alla var tråkiga och sov, så vi lärde oss cotton eyed joe dansen genom en youtube video istället.
Därefter gick vi upp tjugo över sju på morgonen för att vara vid jätten när det öppnar, dock var Angelica lite seg så vi var där tio över och var långt ifrån deras första kunder. Jag köpte chips, åt de sedan somnade vi om en stund hos Angelica.

Därefter vaknade jag på riktigt, så jag och Angelica åkte till krono och köpte cigg och var i stan en stund... Nu är jag hemma igen, astrött, hungrig och ska duscha. Tjoflojt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0