Hey!

Vem har en ny dator? :D
Jag!

Hahah, trodde att det skulle bli jobbigt att lämna skoldatorn och så... Men det är hur skönt som helst.
För att nu har jag en splitterny, fungerande och gryyyyymt mycket bättre dator, så haha!

Imorgon måste jag upp skitatidigt för att käka frukost hos Cornelia och sedan vara i skoftebyn med skolan, därefter skynda mig hem - sova lite - göra mig iordning - gå till Angelica - gå till skolan och ha avslutning - till Angelica - Folkets park? - hem och sova igen.

Haha, kommer bli nice. Eller ja, ifall jag inte fortsätter att vara så sjuk som jag är nu dvs.
Det blir säkert bra, men nu ska jag fixa massa skit på min dator :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Men nej! :( Ska vi inte sova hos Angie? Bailar hon i sista minuten? :( How low!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0