Gay

Seriöst, min vänskapskrets är så oerhört gay att det inte är sant.
Varför åker alla bort samtidigt? Okej... Inte alla, men majoriteten av mina närmaste kompisar här i Trollhättan.
Angelica är i Borås med Xisco, Jesper är påväg i Västerås, Frida är i Tyskland, Cornelia & co i grundsund och... Ja, jag har tråkigt helt enkelt.

Angelica kommer dock hem ikväll så ska se ifall jag kan träffa henne en stund i alla fall, för att jag blir typ störd när jag sitter inne för länge (en hel dag)...
Eller ja, sitta inne har jag tekniskt sett inte gjort, men jag har inte träffat en enda någorlunda vettig människa, inte för att man kunnat gå ut typ till stan med tanke på att det fucking spöregnat sedan jag vaknade.
Känner mig lite som en nolifer... Det var länge sedan. Okej... Jag antar att man inte är en nolifer bara för att man inte vet vad man ska göra i en dag, men ändå!

Ifall någon känner för att träffas en stund kan h*n höra av sig, finns på mobilen och stundvis på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0