Fury of the assdoodles!

Okej, jag ljög lite mitt tidigare inlägg, jag låg inte alls hemma hela dagen och läste m.m.
Jag åkte hem till Jesper, vi såg på tv, repade, bakade kladdkaka och massa sådant.
Assdoodles<3
Dagen har varit ganska bra faktiskt, bara att jag känt mig lite seg och inte så jättepepp vilket förmodligen beror på vädret och att jag gick upp halv nio trots att jag har lov.

Känner mig väldigt orolig över min tillgång till cigg fram tills jag får pengar, har typ inget kvar och inga pengar alls, fuck!
Måste trappa ner rejält nu annars blir jag helt utan de sista dagarna...

I don't care anymore, because when the moon steals the place of the sun all that matters is the survival of our souls.
The rage steps up and starts to growl on the top floor, fighting the abstinence of intelligence. But we don't care anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0