Fittskolarbete.

Oh joy, nu har jag skrivit fyra och en halv sida på min uppsats om sömn och jag känner att jag har en del kvar... Har jag tur så blir jag klar med en form av utkast ikväll så kan jag redigera det sista imorgon... Eller inte. Jag är för trött känner jag nu, kan inte plugga såhär lång tid i streck, haha!

Eftersom jag har hemstudiedag imorgon så har jag hela dagen på mig.

I alla fall, idag så fyllde min mamma år, oh joy... Aja, jag käkade med henne och hennes vänner och sedan drog jag hem till Angelica och hade allmänt kul. Sedan gick vi ut en stund och sedan tog jag bussen hem. Slut.
Väldigt givande dag må jag säga.

Men nu är jag grymt trött på att skriva så jag tänkte se på Grey's Anatomy tills jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0