Bög :3

Tja!
Idag har man varit på folkets hus och bögats sig då, dvs. spelat upp Feeling Good med Jesper och Tony för en massa folk trots att man bara spelat igenom skiten en gång innan framträdande då.
Eftersom jag har scenskräck så var det inte så jävla coolt, eller mja, inte scenskräck, men eftersom folk sätter grymt mycket mer press på tjejer som spelar än vad de gör på killar så känner jag mig inte jättebekväm där uppe. Men det gick väl ganska bra. De första två gångerna spelade jag lite fel, haha, men den tredje gången gick det faktiskt rätt bra och fick beröm ifrån bland annat musikläraren då jag tror att jag är den enda tjejen i min årskurs som framträtt på elgitarr (den enda som inte framträtt akustiskt?) och ändå låtit bra... Haha!

Det känns faktiskt något enormt jobbigt att jag slutar nian på onsdag, tror inte vi har en enda lektion kvar... Okej, hur jävla skönt som helst med sommarlov... Men fyfan vad mycket som jag kommer att sakna!

Sitter nu och lägger över allt jag har på datorn till min iPod då jag måste lämna in skitdatorn imorgon (får förmodligen en ny nu i veckan i alla fall). Är rätt att jag måste ersätta denna datorn då den inte funkar riktigt som den ska... (A)

Citat:     Jag är fan stolt... Jag blev inte ens bajsnödig!      -  Jag till Frida efter hela skiten var över.
För alla er sega jävlar där ute så får det sympatiska nervsystemet ökad aktivitet när man är nervös, vilket kan leda till att man bland annat måste skita.

Kommentarer
Postat av: Frida

"Jag blev inte ens bajsnödig!" - Det är truly den värsta frågan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0