- Your so hard to love -

Okej, det har varit väldigt segt med bloggandet nu det sista, när jag är ute har jag en massa bloggidéer osv.
Men när jag kommer in sjunker humöret, jag orkar inte ljuga på bloggen och jag orkar inte skriva en massa inlägg där jag "whinar" över hur jag mår och skriver massa om hur jag känner. Delvis för att jag inte vill att folk ska läsa det, och delvis för att jag inte kan.

Igår var jag i alla fall på picknickfestivalen, det var jättechill, trots de dåliga random banden och massa konstigt folk lyckades jag ha det trevligt vilket kan bero på mängden alkohol jag förtärde.
Vaknade sedan upp hos Linus, bakis som fan, värsta morgonen på länge - uh - men när jag fått i mig lite mat och huvudvärkstablett var det helt okej, satt och spelade god of war m.m. tills det var dags att dra sig ut för att träffa Emma en kort stund, och efter det åka hem.


PosarN!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0