You'll be right here in my arms.

God morgon fittor, här sitter jag hemma hos Linus och dricker kaffe, lyssnar på him och kollar på när Linus plattar håret efter två timmars sömn.

Igår skulle jag möta Linus vid 3-tiden i stan meneh, så blev det inte. För att han orkade inte gå upp på morgonen, men sedan vid 5 bestämde vi att jag skulle komma hit, så jag var här vid typ nio och sedan köpte vi lite saker och drog hem och spelade lama spel på nätet resten av kvällen, kanske blev lite dans också :3 (varför lyckas jag alltid dansa oseriöst till en massa cplåtar varje gång jag är med någon?)

Sedan har vi varit tvungna att vakna cptidigt (klockan 8 -.-") för att Linus ska möta en i stan och jag är tvungen att ta en tidig buss hem för att jag ska iväg någonstans med pappa.

Wösh, vet att jag blivit lite seg på att blogga nu det sista men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så det känns lättare att inte ladda upp något alls än att skriva en massa onödiga saker. Eller mja... Jo ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0