Ninja

Uw, mår inte bra. Men förväntade mig inte det heller efter bara 3 cigaretter på en hel dag, nu har jag bara två kvar... Som ska räcka hela morgondagen, wöh. Well, har slutat skaka och svettas av mitt röksug i alla fall, något positivt.
Så dum som jag är kom jag för typ tio minuter sedan när jag kollade i min väska på att jag har kvar cigariller ifrån Tyskland som jag kan ta av nu när jag inte har cigg. Awesome... Ifall jag kommit på det lite tidigare, haha.

Tror även att jag börjar bli sjuk eller något, för det är något allvarligt fel på min syn. Ända sedan jag vaknade har jag sett oerhört suddigt, det är rätt läskigt faktiskt. Var tvungen att ändra skärmupplösningen på datorn så att allt blir megastort för att kunna läsa. Vet inte hur många gånger jag snubblat idag för att jag inte kunnat se vart jag går. Well, det är bättre nu än när jag vaknade i alla fall.

Bör sova snart, ska upp klockan 12, men sitter och asgarvar åt min och Linus msnkonversation.

Ska ladda upp bilder på bloggen snart också, har några ifrån fallens dagar osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0