Jag vill inte veta.

Spelade nyss gitarr för första gången på länge, åh, sjukt skönt för fingrarna. Jag tror att jag omedvetet saknar det, bara att jag är för lat för att plocka upp min gitarr som oftast befinner sig mindre än en meter ifrån mig och spela, men det ska det bli ändring på (haha, vet inte hur många gånger jag sagt så, men nu är jag seriös).

Jag älskar, älskar, älskar att spela gitarr, jag älskar min gitarr, jag älskar musik osv.
Men ändå blir det aldrig av, sjukt störande faktiskt.

Sitter nu tänker lite för djupa tankar och skriver av mig i OneNote, om hur patetisk och liten människoarten egentligen är. Hur liten vår civilisation egentligen är. Vi föds med en väldigt liten hjärnkapacitet för att det är inte meningen att vi ska kunna tänka för långt. Det finns en anledning till att folk smäller i oss en massa lögner, människan är rädd för det okända och så kommer det alltid att vara. Vi är födda med ett speciellt beteende, trots detta vill vi gärna tro att vi själva kontrollerar allt vi tänker och gör. Men det är inte meningen att vi ska veta allt, för att det skulle inte ge oss någon form av positiv vinning alls, vi skulle bara bli galna av tanken att vi inte kan kontrollera vad som pågår, därmed ska man leva i nuet och skita i resten.
Skrev en massa skit till bloggen också, men glömde att ladda upp på en halvtimme eller så, loggades då ut ifrån blogg.se så det försvann, lika bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0