Icaraid.

Hey,
Jag orkar faktiskt inte ge er en hel förklaring på vad jag gjort i helgen som ni brukar så, så drar det lite snabbt.
Jag och Linus var ensamma hemma hos honom typ hela helgen, värme, powerking, spel, nattpromenad, värme, sova, skulle fixa vin/öl men det sket sig, köpte cigg, mötte folk i stan, satte oss i slottsskogen med den drickan vi hade, blev knappt lulliga, träffade randoms där, det blev tråkigt för att det var bara äldre där, åkte hem till Linus och käkade nudlar, spelade, sov, vaknade, pizza, hem.
Lång och inkorrekt mening myes!

Iaf, helgen var helt okej, kunde blivit bättre om det blivit som planerat.

Btw, bästa sättet att bli av med fula personer som stöter på en är att strula med Linus.

Sedan kom jag hem, la mig framför datorn, ut och träffa Jesper. Nice.


Tjejerna :*


Randoms som satte sig vid oss.

Vacker goatseskylt som hänger i slottsskogen. lol.


Bajs - Jesper (eller SnyggJesper som han själv föredrar... Valdemar) och jag raidade ica.



Om jag minns rätt sa Jesper att den sista bilden på något sätt var dedikerat till Frida.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Aaaaaw ^^

Postat av: Linus

Oj, där var jag... snygg.

Tjejerna? :O vad vill du, jag är man!



Sen så är det alltid bra att strula med mig ;)

2009-07-08 @ 19:45:49
URL: http://linustoftas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0