Tu me manques.

Godkväll mina vänner, bekanta och stalkers!
Lyckades återigen inte få mer än fyra timmars sömn eftersom jag skulle upp klockan tio.
Drömde en lucid dröm inatt, det var kul och jag kunde kontrollera hela drömmen... Eller så drömde jag att jag drömde en lucid dröm... Jag är inte riktigt säker, men skulle chansa på det första. Det var awesome i alla fall.

Idag var jag och Frida i Göteborg och såg på Harry Potter, filmen var riktigt bra, om man jämför med de andra HP-filmerna. Dock hade de som vanligt missat att ta med väldigt mycket viktiga saker ifrån boken och ändrat på en hel del. Men det som gjorde mig något pissed var att de inte ens tog med Dumbledores begravning. Lågt gjort!

Imorgon börjar fallens dagar, pepp!... Typ inte, men ändå!
Blir säkert awesome, träffa mig där pplz :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0