Suger.

Fitta, alltså idag suger.
Mått dåligt hela natten, kronisk rygg- och ledvärk, inte kul.
Haft två av de attacker jag brukar kalla för blodtrycksfall (dock är jag inte säker på att det är det) på två dagar, ett hos Linus och en på bussen idag, den på bussen var dock en aning värre, hade mått dåligt och känt mig svag ända sedan jag vaknade så jag bestämde mig för att dra hem tidigt, kände mig svimfärdig hela tiden och att få sätta sig på bussen och kolla på Heroes var en enorm lättnad efter att ha väntat på bussen i nästan en timme. Trodde jag... Jag känner hur hela kroppen fryser till, börjar kallsvettas, min puls blir ojämn, det svartnar helt för ögonen och jag skakar som ett cpbarn, så sitter jag ett tag, ingen aning om hur länge, jag bara väntar på att det ska gå över. Känner att jag egentligen måste spy, men håller emot. Sedan tillslut tog det slut, det var ungefär dagens händelse.

När jag kom hem duschade och åt jag, därefter har jag bara legat i min säng resten av dagen och mått piss, wäh, in desperate need of an massage! Min rygg dödar mig.

And yeah, your my target now. Im gonna finish this game just the way you started it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0