Sneaky Steve - Oh so sneaky

Tja!


I tisdags gick jag upp 7 på morgonen för att ta mig till bussen till stan osv, sjukt jobbigt då jag bara fick 2.5 timmars sömn, men det funkade, sedan hem fort som fan och förklara för mamma att jag skulle ut till Cornelias stuga över natten och hämta grejer m.m.
Väl i Göteborg gick jag och Cornelia runt och tittade lite kläder, lyckades faktiskt få köpt ett linne, som passade mycket bättre i affären än nu, haha, åker ner lite ibland bara :3. Sen drack vi en hel del kaffe osv. Nice.
Efter ett par timmar i Göteborg åkte vi bil ner till Grundsund där vi mötte Frida och äventyret började... eh.

Det var sjukt kul i alla fall, speciellt under kvällen/natten. Hehe, gick ut och gick, dansade till cpmusik och sådant vi är bäst på. Körde även snurra flaskan, men det tycker jag inte att vi pratar om mer...

Under en av våra nattpromenader hittade vi ett par solglasögon och en tjänstebil med loggan "Sneaky Steve", vi tyckte att det var oerhört festligt, riktigt sneaky.

Sov faktiskt otroligt länge, vi somnade någon gång efter 4 och Frida and Me vaknade inte förens halv 2, sjukt!

Halv 7 tog vi i alla fall bussen hem, när vi var i Trollhättan igen träffade jag Jesper, vi gick hem till honom där Jesper the pro gjorde sallad till oss, hahaha, fick även en liten present av honom, nice. Som vanligt tog jag sista bussen hem.




Notera hur snygga vi är, hur det inte alls regnade och vi precis sminkat oss och fixat håret för att vi visste precis att vi skulle få för oss att posa på kort bredvid en bil med Sneaky Steve och hamna på min blogg... Inte... Men notera gärna hur jävla Matrix jag ser ut.


När Cornelia provade kläder kom jag på hur länge sedan det var jag tog en jävla egobild, kände att det var dags. Oredigerat och fint. Mitt hår och smink failade totalt, men orkade lägga tid på att fixa mig när jag var så trött.


Cornelia med en kopp kaffe, hähä!


Coolingen själv.


Why so sneaky?

Fler jättefestliga bilder kommer när Cornelia skickat, bland annat på när Frida doppar huvudet i fiskvatten och våra rövar. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0