Skattefria Barry

Ni vet den där känslan när man sitter och har ångest och mår dåligt samtidigt som man är glad. Ja den, jag hatar den.
Usch. Jag har ont i huvudet, jag vill egentligen inte göra annat än sova... Som jag faktiskt försökte göra i ungefär en timme, men nej, det gick åt helvete.
Fast hade inte förväntat mig att kunna somna heller då klockan bara var runt 2 när jag började försöka... Men man kan ju alltid hoppas. Nu kände jag att det skulle vara lite mer hälsosamt för mig att sitta vid datorn, trots att jag ska upp tidigt imorgon... Men det gör inget för att jag ska få träffa Jesper!!!!(<- haha, utropstecken very needed!) Vilket jag inte gjort på hur länge som helst!

Nu har jag i alla fall rövigt ont i ryggen, har inte blivit masserad på hur länge som helt! :(
Bör fan kolla upp min rygg, har ständigt ont... Mjeh, är förmodligen bara otränad... Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0