Nej.

Alltså, nej.
Det är något fel på mitt humör, jävla pms-barn är jag, om man bortser ifrån att jag inte har pms at the moment.
Imorse var jag trött och irriterad, rastlös och sur på det mesta, då jag hade vaknat tidigt i onödan, fick inget kaffe osv. sedan blev jag hyper, sedan jätteglad och exalterad när jag ringde Jesper, för att ja, har inte pratat med honom på ett bra jävla tag nu så glad var jag verkligen. Sedan åkte jag hem till pappa, blev väldigt opepp på allt, därefter jätteglad efter att ha spenderat en längre stund med min bror och han somnat i min säng.
Och nu har jag så mycket ångest så att jag mår illa och nästan spyr. Nej, detta är inte bra.
Funderar på att dra ut och röka... Ska bara kolla en grej först.

Kommentarer
Postat av: Frida

1.Skulle vilja påstå att dina pmsattacker inte kan mäta sig med mina



2. "Funderar på att dra ut och röka... Ska bara kolla en grej först." Erkänn att du skulle kolla om du hade bajs i fittan! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0