MM BAJS

Mm, bajs. Som jag tidigare skrev var jag otroligt sötsugen, hur löste jag då detta utan att ha godis hemma?
Jo, jag fick för mig att baka, vilket jag inte gjort själv på tja... Ett och ett halvt år. Eftersom de enda sakerna jag kan baka är kladdkaka och cookies blev det kladdkaka då det är lätt och cookies tar alldeles för lång tid.

Jag märke till min stora besvikelse att vi varken hade kakao eller socker hemma vilket faktiskt är de två mainingredienserna i kladdkaka. (tar en liten paus i skrivandet för att ta en bit kaka och för mig själv utbrista "Mm... Bajs" med en ton som tyder på att jag är ironisk så att det skriker om det) Well, jag gav inte upp här utan fick för mig att hälla tvåtusen kilo oboy i smeten och lite extra mjöl för att dryga ut på det hela. Blev till slut nästan klar med skiten och smakade på smeten, jag tyckte det smakade rätt bra och stoppade nöjt in skiten i ugnen.
En liten stund senare tog jag ut den, och smakade... Det smakar... Väldigt sött mjöl i degform... Det kunde ju varit värre, men alltså... Detta är långt ifrån lika gott som en kladdkaka bör vara :(

Någon som vill ha "kladdkaka"?

Btw, jag har aldrig påstått att jag är mogen, för att det är jag inte, eller jo, jag är mogen när jag vill, jag har en mogen syn på livet, är intellektuellt mogen. Jag kan skilja på rätt och fel, jag kan ta ansvar och jag känner mig själv. Men jag har lätt att skita i detta då min humor är långt ifrån mogen och heller inte sättet jag tänker på när jag är trött, glad, exalterad eller allmänt känner för att jag inte orkar bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0