Kom hit och få bort de jävla fiskmåsarna.

Bläh, förlåt för att jag gör så många fullkomligt onödiga uppdateringar men jag har tråkigt.
Nätter är så jävla tråkiga, bör egentligen sova men jag kan inte trots att jag är skittrött.
Stör mig något extremt mycket på att det verkar pågå någon form av fiskmåskrig utanför mitt rum, de har inte varit tysta på över en timme, gah. Det låter som att det sitter typ 50 stycken fiskmåsar precis utanför mitt fönster och skriker så mycket de kan.

Haha, jag är medveten om hur ointressant det är att läsa om fiskmåsarnas liv i mitt område, men jaja.
Jag tycker att folk ska vara lite sociala på msn istället så att jag slipper sitta här och skriva en massa onödiga saker, men typ 90% av de som är online just nu är blockade, och antagligen blockade för en anledning.

Blah, blah, nu blir det väl family guy eller något. Filmtips någon?
Btw, vad händer på tisdag-onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0