Knowledge - not a privilege but a fight.

Hej suckers.
Idag har det typ inte hänt något speciellt, var ute och träffade Jesper, awesome.
Vi hade som vanligt både grymt oseriösa och brutala samt intellektuella, djupa och givande samtal, haha, bra att jag har någon som kan ge mig lite perspektiv på saker och ting.

Det finns så extremt mycket här i världen som vi inte vet, ibland känner jag att jag vill veta allt, allt... Men ångrar mig ganska snabbt med tanke på vilka psykiska konsekvenser det skulle innebära.

Imorgon ska jag träffa Angelica, som jag typ aldrig träffar längre, höhö : <

Annars har jag lite panik över att sommarlovet snart är slut, jag vill leva, jag vill sova, jag vill chilla, men nej det går inte. Inatt sov jag bara två timmar, sure, det fungerar jättebra nu när jag har lov, men kommer aldrig att kunna prestera på den nivå jag vill under gymnasietid utan en befintlig dygnsrytm. Jag sover aldrig en speciell tid på dygnet utan jag sover när jag kan, jag äter när jag känner för det osv. Men när jag har skola måste jag strukturera upp hela min vardag för att klara mig och det har jag inte lyckats med hittills. Suger.

Trots detta ser jag fram emot att börja gymnasiet på ett sätt, en ny start, nytt folk och allt det där. Nu får jag ju faktiskt läsa det jag vill, alla dessa valbara kurser ser jag som en enorm möjlighet till att åstakomma saker jag vill, lära mig saker jag vill... Okej, jag insåg precis hur lam jag låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0