Jag är trött 3:

Hej jag heter Cassandra och jag kanske ska se MUCC i brew house den 11 Oktober, så eh, jag är glad.

Natten har varit sämst, mådde asdåligt så försökte ligga och bara vila, men nej jag blir jätterastlös och sätter på film, The happening vilket egentligen är en bra film så, konceptet är bra men filmstrukturen är ganska sämst, förutsägbar och så.
I alla fall hade jag kollat klart på filmen runt 6 på morgonen, fortfarande jättepigg, ont överallt, röksugen osv.
Tog ett tag innan jag lyckades somna efter det, runt 8 blev det eller så.

Runt halv 11 på morgonen vaknar jag av att jag hör regnet slå mot rutan, jag försöker ignorera det men sedan märker jag att det regnar in i mitt rum, gick upp och stängde fönstret och nu fanns det inte ens chans kvar till att jag skulle lyckas somna om. Sög!

Idag ska jag förmodligen vara med Jesper, nice, men först ska jag äta, cya fuckers :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0