I'll be there if you need someone, even if it isn't me.

Jag är sådär extremt, överdrivet sugen på godis just nu... Ifall ni ville veta alltså.
En påse gott och blandat skulle sitta överdrivet bra just nu... Vet ni varför? För att det är gott... Fast det vet ni förmodligen redan eftersom det heter just "gott" och blandat. Och ett stort jävla glas cola till, möjligtvis en burk. Eh. Random.

Dagen har varit rätt seg faktiskt, till stor del på grund av det extremt fittiga vädret... Jag hatar regn, speciellt när det spöregnar hela jävla tiden, nu har det inte varit bra väder på hur länge som helst. Eller, det beror ju på hur man definierar bra väder, finns säkert folk som tycker regnet är bra, finns fan folk till allt nu för tiden, men det har inte varit soligt på länge.

Haha, inte på bra humör atm : ( Rök- och godissugen.

Jag börjar fan få mindre panik inför det här med att börja gymnasiet... Drömde fan mardrömmar om det inatt efter att ha smsat om det med Angelica igår. Det värsta skulle ju vara ifall jag inte hamnar i samma klass som Angelica, utan i typ värsta nördklassen. Jag saknar min gamla skola, den var bäst, efter att ha gått på en bra skola sedan 2:an så kommer det kännas jättejobbigt att byta nu. Jaja, whatever, det blir säkert jättebra... Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0